افزایش ترافیک سایت

افزایش ترافیک سایت

افزایش ترافیک سایت نه تنها سایت شما را در موتورهای جستجو در رتبه بالا قرار می دهد بلکه امتیاز بازدید از سایت رقیبان را می گیرد.

افزایش ترافیک وب سایت

آنچه برای دریافت سود و منفعت بیشتر از فروش کالا و خدماتتان نیاز دارید افزایش آمار بازدید کنندگان و افزایش ترافیک سایت شما است. افزایش ترافیک وب سایت شما یعنی بالا رفتن رتبه شما در موتورهای جستجو و در نتیجه فروش و سود بیشتر.

traffic-web-site

افزایش ترافیک سایت شما با استفاده از متد ذکر شده در ذیل انجام می شود :

• تمرکز بر تجزیه و تحلیل کلمات کلیدی و تهیه متن مناسب برای وب سایت
• طراحی وب سایت و بهینه سازی سایت (خدمات سئو)
• معرفی به موتورهای جستجوگر از جمله گوگل، یاهو، بینگ
• اجرای تبلیغات کلیکی گوگل
• بازاریابی اینترنتی (بازاریابی الکترونیکی)
• نوشتن اخبار و اضافه کردن به اخبار گوگل و اخبار یاهو
• خدمات مشاوره بازاریابی ایمیلی
• ثبت وب سایت در دایرکتوری های مرتبط
• درج اخبار سایت در خبرگزاری های مرتبط
• بازنگری فرآیند های فوق
• طراحی وب سایت بر اساس تکنیکهای سئو
• تبلیغات آنلاین از طریق ویدیو
• ایجاد استراتژی صحیح تبادل لینک
• بازاریابی از طریق موبایل

در دنیای گسترده وب سایت های اینترنتی و در حالی که در موضوعات گوناگون هزاران سایت مشغول به کار هستند مهمترین دغدغه مدیران سایت ها جذب مخاطبان بیشتر برای سایت می باشد.

در اینجا قصد داریم اشاره ای داشته باشیم به هفت روش بسیار ساده ولی موثر برای جذب مخاطبین سایت یا وبلاگ

۱- نوشتن مقالات
نوشتن مقاله در موضوعاتی که به وب سایت شما مربوط می شوند و انتشار دادن آنها از طرق مختلف یکی از روش های موثر برای جذب مخاطبان جدید است که از سه جنبه دارای اهمیت است.
۲) انجمن های شبکه ای
تعداد بسیار زیادی انجمن های بحث و گفتگو در موضوعات مختلف در اینترنت وجود دارند و بیشتر آنها به کاربران خود اجازه می دهند اطلاعات مختلفی درباره خودشان در سایت ثبت کنند این اطلاعات می تواند شامل اطلاعات شغلی، آدرس وب سایت و حتی تبلیغات باشد.
۳) تبادل لینک
تبادل لینک دو مزیت برای شما به همراه خواهد داشت.
اولاً، هرچه بیشتر به تبادل لینک با سایر سایت ها و وبلاگ های مختلف بپردازید شانس بیشتری را برای دیگر افراد بوجود خواهید آورد تا سایت شما را پیدا کنند.
ثانیاً این کار تاثیر بسیار زیادی در بهبود موقعیت سایت شما در موتور های جستجو دارد. چرا که شانس شما را برای قرار گرفتن در موقعیت های بالایی و صفحات ابتدایی کاوش های کاربران بالا می برد.
۴) امضای پایین ایمیل
یکی از بهترین کارها برای جذب مخاطبان بیشتر برای وب سایت شما استفاده از نشانی وب سایت در پای ایمیل های ارسالی است.
بسیاری از ما در روز ایمیل های مختلفی برای دیگران ارسال می کنیم ولی در انتهای نامه فقط به ذکر نام خود اقدام می کنیم در حالی که می توان در انتهای نامه در جملاتی کوتاه وب سایت خود را معرفی و لینک آن را برای ورود در اختیار خوانندگان ایمیل قرار دهیم.
۵)مدیریت حجم صفحات
یکی از ساده ترین راهها برای جذب مخاطب کنترل و مدیریت تک تک صفحات وب سایت می باشد، اجازه ندهید زمان بازشدن صفحات سایت شما بسیار طولانی شود چرا که قطعاً بازدیدکننده قید مطالعه و بازدید از سایت شما را خواهد زد.
۶)اطلاع رسانی
شاید عده ای علیرغم تمایل به مطالعه سایت شما دقیقا از تاریخ به روز رسانی آن آگاه نباشند و یا آدرس سایت شما را فراموش کرده باشند با این تصور از دیگر روش هایی که می تواند باعث افزایش و ثبات در تعداد بازدیدکنندگان سایت شود تهیه یک لیست از ایمیل خوانندگان ثابت و اطلاع رسانی برای به روز شدن سایت است. این کار را می توان در لیست یاهو مسنجر، چت روم های مرتبط با سایت، ایمیل، سایت های شبکه ای همچون اورکات و… انجام داد. همچنین می توان با گذاشتن خبرنامه در وب سایت خود افراد زیادی را در گروه خوانندگان سایت خود قرار دهید و برایشان مطالب جدید را ایمیل نمایید.

SEO magnet
SEO magnet

۷) به روز رسانی منظم
افراد برای مراجعات بعدی به سایتی که برای بار اول نظر آنها را جلب کرده نیازمند محرک های مختلفی هستند یکی از مهمترین این محرک ها برای تداوم ارتباط مخاطبان با سایت به روز رسانی در فواصل زمانی منظم و معقول است فواصل زمانی را می توان بر حسب نوع فعالیت سایت، ذائقه مخاطبان، و حجم مطالب تعیین کرد. با این روش می توانید مخاطبین خود را به سمت خود جذب نمایید