پیدا کردن رتبه کلمه کلیدی سایت در گوگل

keywords-analysis

پیدا کردن رتبه کلمه کلیدی سایت در گوگل

بسیاری از افراد به دنبال برنامه یا اسکریپتی هستند که بتوانند جایگاه سایتشون با یک کلمه در موتور جستجو گوگل را به راحتی پیدا کنند و لازم نباشه که مثل شیوه قدیمی جستجو کردن در صفحات نتایج به دنبال بدست اوردن رتبه کلمه کلیدی بود. که واقعا هم حق دارند چون این کار هم یکی از مواردی اصلی در مانیتورینگ سئو سایت هست و روش قدیمی واقعا سخت و زمانگیر بود بخصوص اگه سایتتون مثلا تو صفحه ۱۰ گوگل باشه! حالا امروز میخوایم چند نرم افزار سئو رایگان و فوق العاده خوب برای پیدا کردن رتبه کلمه کلیدی سایت در گوگل بهتون معرفی کنیم.
الف. دریافت رایگان نرم افزار Free Monitor for Google برای یافتن رتبه کلمه کلیدی سایت در گوگل

برای دانلود رایگان نرم افزار Free Monitor for Google اینجا کلیک کنید.

keywords-google

نحوه کار با برنامه جستجو سایت در گوگل:

۱- بعد از دانلود و نصب برنامه، از شما پرسیده می شود که می خواهید در چند نتیجه اول گوگل به دنبال سایت شما بگردد، که خوب پیشنهاد ما قرار دادن روی عدد ۱۰۰ هست (۱۰ صفحه اول). همچنین از شما پرسیده می شود که از کدوم جستجوی منطقه ای استفاده می کنید که خوب شما منطقه مورد نظر را انتخاب می نمایید. توجه داشته باشید که کشور ایران تو لیست نیست (چون خود گوگل هم نداره!) ولی زبان فارسی را بعنوان یکی از گزینه های کشور اورده. در حالت عادی شما روی USA قرار بدید.

۲- بعد از این مرحله در گزینه Site URL بر روی علامت + کلیک نمایید تا بتوانید آدرس سایت خود را وارد کنید.

۳- در مرحله بعد روی دکمه کنار آن یعنی Edit Keyword کلیک نمایید و کلمه کلیدی یا کلمات مورد نظر خود را وارد نمایید.

۴- سپس روی علامت ذره بین کلیک نمایید تا جایگاه کلمات شما در گوگل را ظرف چند دقیقه به راحتی در اختیار شما قرار دهد.

امیدوارم از این نرم افزار استفاده لازم و کافی رو برده باشید. البته این نرم افزار تنها یکی از نرم افزارهایی می باشد که به شما کمک می کند تا بتوانید موقعیت خود را با توجه به کلمات کلیدی مهم در گوگل سرچ نمایید.