نکات مهم برای سئو سایت در سال ۲۰۱۸

نکات مهم برای سئو سایت در سال ۲۰۱۸

آیا میدانید برای بالا بردن سایت خود در سال جدید باید به چه نکاتی توجه کنید؟

در این مقاله نکات مهم برای سئو سایت در سال ۲۰۱۸ را برای شما ارائه میدهیم. ما قصد داریم روشهایی را برای شما ارائه دهیم که شما به موفقیت در سئو سایت خود دست یابید. این روشها آسان نیستند اما برای به سرانجام رساندن آنها باید تلاش نمایید.

سرعت صفحه خود را بالا ببرید تا رنک بهتری بگیرید

گوگل اعلام کرده که از اویل ماه جولای سال ۲۰۱۸، سرعت صفحات موبایلی، فاکتوری برای رنک دهی صفحات در نتایج جستجوی موبایل خواهد بود. سرعت صفحه تاثیر بسزایی روی تجربه کاربری نیز دارد و چند جنبه از تجربه کاربری نیز فاکتورهای مستقیم رنک دهی هستند.

سرعت صفحه سایت یکی از نکات مهم برای سئو سایت در سال ۲۰۱۸ می باشد. در واقع سرعت صفحه تاثیر بسیار خوبی در رنک سایت شما خواهد داشت و این نکته در سئو سایت بسیار موثر خواهد بود.

سه نکته مهم برای سئو سایت در سال 2018برخی از کاربران به دلیل اینکه یک وب سایت را زیاد روی سیستم خود باز کرده اند وب سایت برای آنها با سرعت بالایی باز می شود و آنها گمان میکنند که سرعت بارگذاری صفحه سایت شان بسیار بالاست در حالیکه اینطور نیست و زمانیکه سایت رو بررسی میکنیم متوجه میشیم که برای آن کاربر این سایت سریع باز میشود به دلیل اینکه این سایت در کش سیستم او بوده . پس اگر سایتی را بیش از حد باز کردید این سایت برای شما با سرعت بالا بارگذاری می شود.

سه نکته مهم برای سئو سایت در سال 2018

برخی از روش های افزایش سرعت سایت که می توانید با آنها سرعت صفحات خود را بهبود بخشید عبارت اند از:

  • انتخاب هاست با عملکرد بالا
  • کاهش فراخوان های http با ادغام فایل های CSS و JavaScript، حذف افزونه های اضافی WordPress و استفاده از راهنماها
  • مقیاس بندی مناسب و فشرده سازی تصاویر
  • ذخیره سازی در کش سرور، کش مرورگر و فشرده سازی Gzip
  • بهینه سازی فایل های CSS و JavaScript

استفاده از برند شخصی برای لینک سازی

فرقی ندارد که چه مدت در حال مدیریت وب سایت باشید. به احتمال زیاد درخواست های زیادی برای دریافت لینک داشته اید و حدس می زنم که بسیاری از آنها درخواست های افتضاحی بوده اند. حالا می خواهم چیزی بگویم که احتمالا احساسات شما را جریحه دار می کند؛ اگر شما یک درخواست لینک فرستاده اید، احتمالا آن هم یک درخواست افتضاح بوده است.

لینک دهی ایمیل سرد مانند تماس سرد است که در آن ارسال کننده و دریافت کننده ایمیل یکدیگر را دقیقا نمیشناسند، کار سختی است و شما به طور کلی لینک های زیادی در مقابل تعداد ایمیل های زیادی که می فرستید دریافت نمی کنید. به این دلیل که شما قبل از توافق با یک غریبه، از او درخواست چیزی می کنید و این مسئله فاجعه بار است. تاثیر لینک سازی به روابط بستگی دارد، نه به زور و خشونت!

استراتژی موثرتر از لینک سازی سرد، ساخت برندی شخصی است که دیگران بخواهند با آن ارتباط برقرار کنند. این کار در حرف ساده تر است چرا که به کار مداوم در طی زمان طولانی نیاز دارد.

هرچند، وقتی شما یک برند شخصی می سازید، ساخت روابط بعدی، بسیار ساده تر خواهد بود. در واقع، اگر برند شخصی شما به اندازه کافی قدرتمند باشد، بیشتر مردم حتی بدون اینکه سوالی از شما بپرسند به شما لینک خواهند داد.

چند راهی که با آن می توانید برند شخصی خود را بسازید عبارت اند از:

  • ساخت پروفایل های برند در شبکه های اجتماعی
  • انتشار محتوای ارزشمند از دیگر برندهای فعال در صنعت خود، به همراه انتشار دیدگاه خود درباره آنها
  • برقراری ارتباط با تمامی گروه هایی که مخاطب شما هستند
  • انتشار محتوای بی نظیر، هم در درون وب سایت خود و هم در انتشارات دیگر