دلایل اصلی طراحی سایت

دلایل اصلی طراحی سایت چیست ؟ در مقالات قبلی به این مطلب اشاره کردیم که محتوای تکراری تا چه حد تاثیر منفی در وب سایت شما دارد و به سرعت موتور جستجوگر در شناسایی آن نیز اشاره شد. همچنین بی اعتمادی کاربران و موتورهای جستجو نسبت به وب سایت شما را پیدا می کنن و این مسئله پایین آوردن رنک وب سایت شما را به همراه دارد. پس اگر تا بحال محتوای سایتتان را به صورت کپی پیست از سایت های دیگر به دست می آورید و در مفید بودن آن تلاشی نمی کردید باید به شما بگوییم که متاسفانه سایت شما نقش یک سایت بیهوده و حوصله بر که دارای مطالب طولانی و بدون بازدهی مناسب بوده است را برای کاربران دارد. یکی از دلایل اصلی طراحی سایت ایجاد محتوای جدید برای کاربران وب سایت می باشد.

webdesign

برای اینکه وب سایت خود را از این وضعیت نامناسب در بیاورید و رنک وب سایتتان را بهبود دهید پیشنهاد می کنیم از همین امروز اقدام کنید و در ادامه مقاله با ما همراه باشید زیرا در این جا می خواهیم چند مورد از پرکاربرد ترین و مفیدترین راه کارهایی که شما برای ایجاد یک محتوای جدید دارید را شرح دهیم. در واقع هدف ما از این مقاله این است که دلایل اصلی طراحی سایت را برای شما کاربران محترم مطرح نماییم:

مرحله اول : در ایجاد مطالب خود از معیار های موتورهای جستجوگر  پیروی کنید!

در تولید محتوای جدید حتما توجه داشته باشید که محتوای شما تا چه حد از معیار های گوگل و یاهو و همچنین دیگر موتورهای جستجو را پیروی می کند زیرا موتورهای جستجو می باشند که محتوای شما را بررسی می کنند و به شما امتیاز مثبت یا منفی می دهند و ممکن است رنک وب سایت شما را بهبود دهند و یا بهبود ندهند.

مرحله دوم – در پاراگراف بندی مطالبتان روزنامه ها را معیار قرار دهید!

اگر توجه کرده باشید در روزنامه ها مطالب دارای عرض کمی می باشند و اینگونه با حجم کمتری به نظر می رسند و این در صورتی است که اگر این مطلب به صورت افقی طولانی می بود حجیم به نظر می رسید و برخی از خوانندگان را فراری می داد و از خواندن منصرف می کرد. پس توجه داشته باشید که پاراگراف های خود را لاغر (با عرض کمتر ) بنویسید تا برای کاربران هیولایی از کلمات ایجاد نشود. اگر از فضای خالی که با باریک بودن پاراگراف ایجاد شده است ناراضی اید پیشنهاد می کنیم از عکس های مرتبط به محتوا که سبب جذب کاربران بیشتری نیز می شود بهره ببرید.

مرحله سوم – کاربران مطالب را با یک نگاه گذرا بررسی می کنند و نه خواندن کلمه به کلمه آنها!

در اکثر کاربران این نکته صدق می کند که کاربران از خواندن تمامی مطلب به صورت آنلاین اجتناب می کنند و تنها کلیت مطلب را در ذهن خود به تصویر می کشند و آن را اسکن می کنند. پس شما باید اکثریت کاربران را در نظر داشته باشید و برای این کار به راه های پیشنهادی ما توجه داشته باشید.

•    از عناوین چه اصلی و چه فرعی غافل نشوید
•    علامت گذاری را هرگز فراموش نکنید ! همچنین توجه داشته باشید نکات نگارشی و جایگاه هر علامت را رعایت کنید.
•    سایز فونت ها را مناسب انتخاب کنید
•    سر فصل را با کلیک کردن بر B (یا همان Bold  ) که در بالای صفحه ورد ظاهر است پررنگ کنید